2010年10月17日 星期日

台北之旅 day2 信義區, 饒河街夜市, 西門町夜場

食完鼎泰豐就去潮人必去既信義區喇
捷運市政府站, 一出就係喇! 方便到極~





係街頭見到呢個伯伯.......佢做緊咩呢?
我地一直研究佢到底有著undee呢? 點睇都睇唔到........kakaka勁wor伯伯!





街頭表演, 但好悶..影完就走人!





係信義區有好幾個商場(如果唔計新光3越的話, 有3個)
計的話......有6-7個 
你知喇, 我地2個都唔鐘意行商場既~ skip哂d 新光
直接去年輕人既商場.............
其實呢到有d似香港既cwb, (actually tp 太似hk)
我只係記得有一個商場叫neo 109.......
幾個商場都好細! 我地係到hea下, 去gc 玩下game, 睇下勁人玩籃球game
食下雪糕............................咁就2-3個鐘喇!

great 101..........





去左101, 真係只在去下.........





呢個bearbear好靚, 可惜我不會擁有它!




101 係為旅客而設既商場, 入面當然好似duty free咁喇~
者係all is brand name............冇野岩! 不過有人就有收獲一件, 好開心


行完101, 就差唔多4點幾5點喇! 出發去下一個境點喇!
就係之前D人話好多野睇仲好平既5分埔喇!




其實真係幾多野睇既~ 而且好大, 大到迷路,
冇定向咁行都唔會知自己去左邊同行過未既.....
對我唻講就冇咩睇頭喇, 雖然我係鐘意平野
不過佢D鋪頭好似批發咁, 咩都要自己唻
唔緊要!, 個問題係佢唔平呀............我平既定義係
起碼30-60一件先平喇.....唔係冇lor, 有果d香港都係咁既價
不過最大既問題係, 佢d款全部都係大陸款......
點買得落呢......................我都比面行左一個鐘既


我一件收獲都冇wor...........
之後我地就跟住d人同d燈行去鐃河街夜市喇~






我地竟然係呢到有驚喜wor.....點解呢?
我地都覺得呢到好過士林........可能士林太過多唔係野食既野?
士林冇鐃河咁多特色野食!





呢個尤魚都係墾丁果d好食! 呢到果d好干..........






我之前係台灣節目見過既山豬肉, 見到即食! 超好食






仲試左排骨麵~ 好好味~ 個湯好正呀~~~~~~~~~





我地見到有好多個鋪都係賣呢個肉骨茶~
我地當然唔會唔試喇, 一試就明點解喇! 真係正到冇人有呀~
叫左羊呀ma, 佢d骨都有味呀, 一d都唔會鞋果d架..........
依家仲記得佢咩味呀 =]


見行完夜市都仲有d時間, 我地就夜行左西門町一次喇




由於我地飯店同西門町都近既,,,,,,,,,,,,,,,所以唔驚冇車搭~
所以決定去睇個夜場
佢地台灣睇戲好搞笑架, 你冇得揀位架
係個d人比位你......


我地揀左睇, 香港未上既"超級危險特工"= hk(猛火爆)
我鐘意台灣個名多d





未夠鐘睇戲就周圍逛下喇! 行行下見到呀宗麵線
點都要試下地到架喇, 雖然香港果d都有咁既水準喇依家





ps, 只係香港已經開左好多台灣既店鋪, 搞到我去台灣都唔似去左旅行既
好似冇離開香港咁呀~~~~~~~~~


睇完戲都1點幾lu, 我地行返飯店, 仲買左mos burger tim~


沒有留言:

張貼留言