2010年10月31日 星期日

迪士尼黑色世界 --遊園篇

今個HALLOWEEN 真係開心, 去完op, 仲可以去咪disney!
其實我今次入園既主要目的就係影畢業相,
玩就其次喇, 畢竟我已經唻過disney 好多好多次........
不過disney@halloween 就係第一次喇!


因為前一晚玩到好夜, 搞到成5點先入到去..... 


 


 


如果我冇記錯呢, 呢個係白雪公主入面果個黑女mo,
(唔知有冇記錯)




不過真係唔知呢條係咩龍? 搞到係城堡出面都有一隻!


見仲有少少陽光, 再影下相先! 下一篇再講多d!
影完都開始入黑, 見冇咩人排, 就玩左個鬼屋先喇!




以下既係上年既disney 宣傳片, 今年已經冇左個宇宙深寒喇!
得返2間鬼屋! 不過disney都唔係sell 鬼屋架喇!
我地排左半個鐘到, 就入到去喇! 都ok, 冇op咁瘋癲.....



玩後感: 入面都好大, 雖然有時有d迷路! 因為我地係行第一個
               好多時都見到d鬼係邊架, 都幾好笑!
               不過我發現, 做第一個原來幾好玩!
              (唔好睇我以為好似好大膽, 其實我係呢咪自己係2個男仔後面)


不過此終disney都係比細路玩, 不過細路好似唔比入鬼屋
所以驚嚇係有限度既, 其實又有可能係我去op玩到個人呆左
已經唔係好驚咁lor, 男朋友話第時見到真鬼可能都未驚....kakka


玩完鬼屋, 又影左一陣相!

影完就差不多係parade 既時間喇, halloween parade都係第一次睇!
有我最可愛既jack jack呀 佢識move, 仲識講野架, 好得意呀
(喇, 每個人對可愛既定義係唔同架下)


有屍新娘 --sally~ 我覺得佢唔夠瘦lor..........唔係一定好似!





呢架車係黑女mo架~




101 班點狗個壞女人........


仲有最後一架..................



(唔知點解上左Yahoo blog就起格.....去返youtube睇就冇野, 如果想睇就去youtube睇喇)
男朋友扮米奇大公開...............hahaha

得好少車ja, 不過可能係halloween喇!
不過我覺得hallween version既patrol好睇過normal果d wor,
可能我真係睇得太多喇, 仲有我太放入去
miss左下午個parade, 唔知有咩睇架呢?


沒有留言:

張貼留言