2010年10月19日 星期二

告白 (Confessions)

我好似好耐冇睇戲咁, 其實唔係架 只係冇打ja~

呢篇就一定要打喇...因為我睇完真係好失望呀~


在學期結業當天,女教師森口悠子在課室向學生們宣告一個驚人消息:她辭任教師一職,原因是數月前在學校泳池溺斃的4歲女兒;愛美的死不是意外,是被班房內的學生殺死!
森口不點名指出兩名兇手:少年犯A和少年犯B,她不打算採取任何法律行動,因為她計劃教導兇手知道生命可貴。她將帶有愛滋病毒的血液注入牛奶給兩名疑犯飲用…


--------------------------------------------------------------------------------------

起初我以為佢係成部戲係到估邊個係兇手,
但係原來佢一開始10分鐘就講哂成個殺人過程, 邊個係兇手....
佢講完, 我已經想走...................
佢講哂出唻有咩好睇者~ 但原來好戲在後頭!

Yahoo! 電影


部戲唔知應唔應該叫告白, 雖然佢係一個報仇計劃
不過又由戲入面一D主要既角色逐一告白!


Yahoo! 電影


由佢地既告白就慢慢將個故事合返咪一齊!
我有諗過點解佢係3級架呢?
可能係因為佢意識問題, 佢意識真係好唔好架
話日本有個叫"少年法"既保護13以下既小朋友
就算佢地殺左人, 都唔會入jail~


Yahoo! 電影


就係呢條少年法, 令松子覺得就算知道邊個係殺佢個女都唔會報警
所以佢就諗到要用報仇, 令佢地明白生命係幾珍貴.......


Yahoo! 電影


你覺得松子好人? 好老師?
你誤會喇, 一開始我都有d誤會~ 但原來所有野都係佢計劃之中....


Yahoo! 電影


我覺得部戲都講到一d既社會少年問題
因為有少年問題既存在, 先至會有呢部戲既出現


Yahoo! 電影


1 則留言: