2010年10月18日 星期一

台北之旅 day3

自從上次係墾丁食完燒燒同打邊爐之後就同上了
今次唻台灣, 點可以唔食呢~
一早唻西門町就搵一間有架喇!
其實是旦搵架JA, 因為台灣周圍都有架~
而且仲唔貴tim~ 2小時任食, 都係nt450 ja~ 平呢....




我好鐘意佢呢個3層架呀, 咁唔單止慳位, ;仲可以好清楚見到自己有咩食tim
係咁食呀食呀食呀.........kaka, 好飽!!!!!!!!!! 不過好滿足.yeah~ 香港食可是很貴的呀

今日冇plan行程架, 就係西門町hea下喇~
不過西門町之前唻, 好似多d野睇咁既
可能果時細個, 依家大個, 覺得佢d野好mk, 買唔落手的

經過mister donut, (到底md 係世界幾多個地方有分店呢?)
到底係真定係假既呢? 因為donut怪成都話要食...食喇食喇
果然真係唔好食..............可能我地已經食過最好食既donut,
日本以外的分店都是很難食的




因為果日係鐃河街冇食, 而且見到酒店附近就有喇wor
當然就唔會咁笨, 係果到排喇, 而且仲會浪費左我胃的quota tim 呀
今日經過, 立即排隊等出爐先!





新鮮既胡椒餅真係冇得頂呀~!!!!!!!!
超香, 而且肉仲有鬆, 好juicy~ 勁正




食完野就去左買手信喇! 都唔平架, 買左一盒鴨舌, 一盒鵝wing, 就nt1100
(返到屋企發現, 鴨舌之外, 鵝wing係好普通的, 下次都只係買鴨舌好喇)




行到冇野行,又拎住d手信好重, 所以返左酒店hea下喇
(我都話係好hea架喇, 咁好呀! 去旅行係relaz架ma)


hea到咁上下, 我地就搭車去搵蟹食喇
我地係係東怡果個台灣介紹到睇到呢間架
佢叫"紅蟹將軍", 帝王蟹任食, 一個人nt825(包加一)
可能唔係係市區, 唔係好多人ja
(我地早左去就真既)




佢除左蟹之外, 仲有好多其他肉食架! 仲有好多海鮮, 所以我覺得抵食




因為我地下午先食左個肉燒, 所以我地勁食蟹同海鮮!




真係好大隻架, 我食左都有5-6 隻呀(回本了回本了)
不過因為好難拆架 (你見到喇, 有好多刺架)
其實佢係有限時架(唔可以再叫野lor) (不過冇人等, 佢係唔會趕你走架)
我地就坐到過哂時喇



食完好飽好滿足, 滿足了蟹怪們的胃之後!
本身打算去士林行多轉, 但因為落大雨
真係大雨, 去士林都冇野行架喇,
就打算去市政府行下..............

我地本身打算2日前行完架喇
點知原來我地仲有個mall 未行, 萬歲!


仲要係我地鐘意既日資商場 -- 板急





my dream chair~





日資商場一貫既作風, 地下樓層係甜品部
我地當然知道喇, 行完哂上面之後落唻睇下有咩食先
就比俊仔見到以下呢間野! 佢係到話要食...okok





點解叫佢cold stone呢? 因為佢係炒雪糕呀!
我地係諗緊要咩既時候, 姐姐過唻問我地另一杯要咩
我地話我地要一杯得喇
點知佢話因為有新product, 買一送一.......超抵!!!!!!!!!!
而且仲好好食




行完商場, 見旁邊有間誠品
唻台灣點可以唔去呢? 當然要去沾下d書卷味
商場係close 10點, 誠品就close 2am,





行篇書店, 找一本書, 它有一個reading corner,
有台, 有椅, 仲有台燈, 同圖書館冇咩分別
點解香港冇一個咁既地方? 唔通因為香港人不自律嗎?




遲d 佢唻香港的時候, 會唔會有呢個reading corner 呢??

睇書睇到11點半先搭捷運返飯店~


沒有留言:

張貼留言