2010年10月26日 星期二

尖沙咀 -- Niji


那天畢業典禮(另日再談)前一天, 去拎完畢業袍
就約左2個babies, 行左一陣tst, 上左the one 18樓" 囂 "飲野
如果happy hour(5-8)上去既話, 其實都真係幾經濟
都唔係話特別貴呀, 普通一杯cocktail, 都係around $50
佢最殺死人既唔係d野飲, 係個view呀~  係tst既高樓街景, 真係好5光十色架!
(遲d post返相先)

講返食野先, 飲完野, 我地就去左朋友介紹既新野喇
係海運大廈 city super 旁既 和風日食 -- Niji



佢唔係好大架ja, 不過唔係好多人
我地果日星期6去, 都唔洗等太耐就有位喇~
而且佢係要你留電話, 有位打比你果d唻架, 呢d好貼心呀~



叫main course 既話, 野飲就半價! 所以我地就一人叫左一杯喇!
左: ice chocolate, 右: 玫瑰柚子 , 好好味呀! 玫瑰好香, 柚子好開胃~ good
仲有朋友杯straweberry egg shake 唔記得影相, 個味好得意架!



呢個叫咩名我就真係唔記得左, 不過babies話佢地外國好興既breadfast~
上面白色既係蛋唻架, 切開仲有好多蛋汁流出唻, 之後比個麵包索哂! 正
如果早餐真係食呢個話, 果日都會好開心架! 太幸福喇~



佢個menu 勁推既黑豚肉, 我地就叫左個黑豚肉咖啡pizza
haha~ 係呀, 係coffee pizza, 我地都係打算試新野
點知, 佢地真係出奇地夾呀, 我食到有coffee 味但又唔會太濃搶左應有既肉味



之後當然要唻個鎮店之寶-- 蛋包飯喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我地揀左個出面食唔到既, 牛肉粒芥末蛋包飯!
超好食呀, 可能我本身都好鐘意食芥末味既野喇!
因為佢個芥末做得好甜, 但又有返佢既芥末味wor~
最正係佢個蛋包呀! 唔干架, 好有蛋味, 仲有口感~
諗起都想食多次呀



最後都叫左個cheesecake, 不過呢個sesame cheesecake就真係差左少少!
佢唔係唔好食, 只係冇一食落去..........."好好味呀" <-- 咁樣lor~


好滿足既一餐~ 再去食一次先~


沒有留言:

張貼留言