2010年10月27日 星期三

我終於都畢業喇 =]

2010年10月24日

我行左我人生第一個大學畢業典禮
由我著起畢業袍, 上代表畢業生畢業帽
果一下, 我真係幾感動~






到那天, 我們一班畢業生坐左台下等待mc叫我地站起
大會播起國歌那一刻, 真係有欲哭既衝動
其實我自己都唔係幾明架~ 不過真係好感動~




可能係代表住我呢幾年既努力, 終於都有一個表揚?
話比你聽你終於都成功喇..............
你努力讀書係唔會白費架
(盡管大學讀書都唔係十分十分辛苦, 比不上AL)
我明喇, 我連AL 那份感覺也加上一起~





那天我邀了父母見證我的畢業
我見到他們是高興的, 我記得幾年前爸爸的一番話
"你第時大學畢業, 我一定喊喇, 我冇左十幾萬呀"
當時既一個笑話, 我估你忘記了, 但我記到今天
盡管那十幾萬不是由你出,
但你們見證到我今天的畢業, 一定是高興的



人們都說畢業只是人生另一個階段既開始
冇錯, 畢業代表要工作, 用勞力去表現自己
要討好既, 不是同學, professor , 而是同事同老細
那些鬧你第2天不會問你有冇事既老細
那些sit你一野, 唔會同你講對唔住既人



我地呢行, 畢業都只係一個開始
讀書係永無止境既, 邊個停止前行, 以後你就要用跑的追上去
你不追嗎? 那你注定要被呢個行業淘汰!



早在10年前(?) 已經定下的這個目標, 方向
雖然我一路途中有迷途的時候, 有比人打擊的時候
有想過放棄, 但我不甘心自己放了這麼多時間心機
最後都是堅持了! 是堅持嗎? 如果當然轉了行,
唔知依家係點呢?


我信。我努力。夢想。就會成真!


沒有留言:

張貼留言