2010年10月15日 星期五

台北之旅 day1 淡水

係台北車站買左張悠遊卡先!
佢問我地唻台灣幾多日, 我話4日, 佢就Suggest我入NT400
(佢真係好勁架, 真係夠用到岩岩好)
悠遊卡係可以退架, 所以好怕麻煩既我地去到邊都係買佢地既嘟嘟卡架~

出發去淡水! 我唻過咁多次台灣, 前2次都係同屋企人同跟團, 都好似冇去過咁既
(由前年第一次自由行開始, 就愛上了我行我素, 真係好爽架
自己想去邊就去邊, 最大既問題係! 知道同記得自己去過邊!
我去過2次台灣, 唔係好耐之前ja ma, 我已經唔係好記得自己去過既地方
但可能自由行要自己plan哂d野, 仲要自己用個腦去記下路, 好易記得)





其實台灣捷運同香港地鐡差唔多, 係差唔多簡單! 一睇就知自己去邊搭車
對比起日本既jr, 真係簡單到不得了





咁易搭, 當然好順利就去到淡水喇, 搭左近35-40分鐘車
不過有少少遠咁喇, 不過係一個好地方! 遠都係值既





紅頂車站好靚! (人就唔好睇喇, 果日好死眼訓~)





淡水街頭.............





行緊街既時候, 見到有排長龍
(我地呢d唔會執輸既, 咩都會走去8下先架喇, 有好野唔執真係笨lor)
果然係好野! 我地起初見到個個都叫冰火, 應該好好食試下咩唻!




咪菠蘿油lor~咩冰火者! 新鮮出爐既菠蘿油! 冇錯!
(係香港死都唔食, 因為勁肥, 但一出去就將個limit set到勁低lor, 低能)
不過不可不認既係佢的確同香港果d係有分別架
香港果d菠蘿包係勁多包同上面果d脆脆呀ma~
但呢個呢就個包唔係好勁厚, 上面冇甜既脆脆, 不過都係脆脆的! 好味!




行到街既盡頭就會係海旁喇!
其實海旁好熱鬧架, 好開心呀~ 仲有好多碼頭去八里, 漁人碼頭
我地唔知8里有d咩, 所以去漁人碼頭睇情人橋~


佢都唔知係唔係碼頭, 幾間船公司用同一個碼頭
搞到我地d人都唔知去邊到!
因為我地係用悠遊卡, 去邊到得!
但買飛果d, 就真係行唻行去............





船程都唔近架, 我諗有15-20分鐘, 係呀! 真係幾遠架
不過咁靚, 都係值既! 船票一程NT50




身後就係情人橋喇




你睇下幾熱鬧, 係台灣去到邊都可以食到邊~
有一個溫馨TIPS, 因為我地係呢到見到以下豪大大
係士林好勁果間呢, 本打算夜晚去士林都要食左先
1, 驚今晚冇肚食咁多野!
2, 驚要排隊等勁耐!
係到買都係一樣野, 佢講明一樣

我第一次食! 的確係好大件, 我地2個人都食唔哂 =_=!
不過味道真係唔錯, 佢唔會好油好肥果D, 而且又唔只有粉冇雞








你看...........多美!  Hea到入了黑先走.............


搭返船返淡水街口, 行第2條街出捷運站果時
見到呢個搜奇博物館, 我見到佢個門口好正
都有1516入唔入去好呢! 最後都係入左去
haha, 入場費nt60! 我覺得入面真係好多好搞笑珍奇既野睇架~ 都值得一入~







行完呢到已經8點幾喇, 我地2個spot呀!
要走喇走喇..............

gogogo美麗華!


ps, 本身係驚唔夠時間去士林, 想唔去美麗華架
但我點都唔肯, 因為我真係好想去坐個勁大wheel呀~
當然最後係我win架喇


沒有留言:

張貼留言