2010年12月22日 星期三

哈利波特 - 死神的聖物 1


唔講唔覺, 第一集既harry porter 已經係接近10年前喇
果時既哈利仔, 依家已經係哈仔佬喇!
不過最似佬果個都唔算係哈利架喇
榮恩先至成個佬咁..................又高又大件
完全唔似17, 不過佢地d 外國人係咁架! 個樣係好鬼死成熟




我會睇呢部戲最重要既原因係我已經追左咁多集
冇理由佢個結局唔睇架..............
書, 我睇左一半就冇睇啦~ 我係睇英文版既
由於英文未到家, 好多字都唔識, 要查字典
搞到冇哂心機睇lor~



講返部戲先~ 好多人睇完出唻既comment都係 -- 悶
我個人認為佢悶係因為佢要為下一集鋪路
好多解釋既野, 咁咪悶lor
而且d人唔知係唔係每一集都有睇
因為如果唔係追開, 其實好多野都未必會明架!

好彩我平事冇事做既時候都會睇返d架者~
例如: 多比, phoniex 總部, Thomas's dairy, 天狼星...........
你又記得幾多呢?



故事一開頭, 佢就講futemo要追殺harry
之但係點解魔法部總部會唔再幫porter架呢?

唔可以話係期待下一集!
不過一開始都講喇. 都睇左咁耐喇~
點都要有一個ending既..............

NEXT COMING 2011 SUMMER..........


沒有留言:

張貼留言