2010年12月27日 星期一

借東西の小矮人 – 亞莉亞蒂 (Arrietty)

早係3個月前我已經出了--宮崎駿新作
今天我終於都等到佢喇! 我算係宮崎駿fans
由龍貓, 魔女宅急便,螢火蟲, 我就睇宮崎駿.....話時話都有差不多十年

 

講返今次部戲先, 其實呢2年, 宮崎駿都好似改變唔少
思想係簡單左定係商業化左?
上年既波兒令佢有唔少劣評
今年的<借東西の小矮人 – 亞莉亞蒂> 評語我未睇
個人覺得唔夠好!




 



其實佢個story係好架!
宮崎駿既作品, 每一部都一定有一個主題
借東西の小矮人主題story 我個人覺得係
人情味!

Yahoo! 電影


Yahoo! 電影


宮崎駿係好sell 人情味既人
佢其實每一部動畫都係好full of 人情味
今次主角-- 阿祥 不經意間發現了小矮人 – 亞莉亞蒂
由於阿祥沒有什麼朋友
因此主動想跟小矮人 – 亞莉亞蒂做朋友


Yahoo! 電影


可惜, 如果小矮人 一旦比人類發現就要離開


Yahoo! 電影


因為人類都唔係個個都係好人
會有人傷害佢地, 為左生存, 佢地不得不走


Yahoo! 電影


成部戲都係圍繞住小矮人 – 亞莉亞蒂同阿祥的感情
他們由彼此不可接近, 到最後2人變成好友


Yahoo! 電影


唔可以話戲係悶既, 只可以話劇情太易估得到
男友係旁邊冇訓覺, 但係咁叫悶


宮崎駿先生, 我會一直支持你, 直至你終老


 


 


聖誕睇左好多戲呀~ 呼, 仲有幾篇blog要出呀~
有<婚前試愛> , < 小人國大歷險>, <毛百萬>


沒有留言:

張貼留言