2010年12月28日 星期二

第2份聖誕禮物


個Badge 係咪好靚呢 係hand made 架...............不過唔係我
果日無無聊聊2條友, 係the one 行下行下
我就見到呢個sell hand made 野的攤位!
(我唔知佢放到幾時架)
我不嬲都係勁鐘意d hand made 野既
因為咁先係原創同夠特別
最憎同人撞野架喇 (夾咪一齊著又唔同)
不過你知喇, 我係果d 又要平又要靚果d師奶仔ma (仲係仔者)
見到咁貴, 又真係唔捨得買!!!!!!!!!!


呢個時候唔係最好係男友出馬,
最好就係有個santa clause 係你唔知情既情況下買你鐘意既野送比你
I LOVE U ~ MY SANTA~



條頸鏈都係係同一間攤位買架!
好靚好靚靚~


沒有留言:

張貼留言