2010年12月28日 星期二

婚前試愛

婚前三日兩夜,琪琪和澤各自面對一位一百分的男人/女人,拋開一切責任,過程絕對保密,二人又會否接受這場婚前試愛?


Yahoo! 電影


睇<婚前試愛>主要係因為係葉Sir, 佢d試愛系列的確唔錯
不過我不得不說
一部比一部差


婚前試愛係講2個就結婚既人,
因為大家既不信任, 而令到大家背叛大家

Yahoo! 電影


葉sir既系列, 最正既就係永遠你都會係睇完之後帶到d野走
唔係咩concept 咩感情觀! 而係金句
"十個男人九個滾, 仲有一個仲諗緊"
"維繫愛情既最好方法就係要先hurt左佢, 因為內疚先可以一生一世"
"為一個保守一個秘密, 你就可以控制他的一生"

我雖然唔係好十分認同佢講果既野, 不過都係好句呀


Yahoo! 電影


點解我覺得今次部戲差
有幾個原因
原因一, 劇情不合理
佢話琪琪(周秀娜) 係一個不知情+ 飲左酒既情況下同左jack 上床, 好後悔
不過劇情, 佢地飲酒果日佢係好清醒下.........而且仲係做主動果個
真係冇咩說服力


另外, 寶(carol) 巧遇澤, 加上無家可歸,
澤又願意收留一個只有一面之緣既女仔呢?


Yahoo! 電影


原因二, 演員演技浮誇
佢地係新人, 我唔可以有太多既投訴既,
不過佢地d戲真係幾令我入唔到戲,
一睇就知係做緊戲,
葉sir鐘意用新人我明白…..
也許要d比時間佢地


Yahoo! 電影


overall 唻講都可以既, 反而係d配角特出左..............kaka
唔知葉仲有咩可以試愛呢下?


沒有留言:

張貼留言