2010年12月23日 星期四

my first x'mas gift

果日冬至既時候, 收到今年第一份聖誕禮物
好warm 呀! 係from我可愛的老細,
教我如何不愛你

我老細真係好到不得了呀! 佢係我遇過最好最好最好既老細
我真係唔捨得走呀~ 唉~ 反正仲有成年, 一年之後先算喇...........


講返份gift先, 佢話係佢老婆揀既!
我地一人一份架~ 都係hand cream~
Loccitane, 我未用過, even未入過佢既鋪頭 (過份呢? )
所以我對佢product係零知識的!
因為我每次經過就係覺得好臭
香到過左龍就係臭架喇



個盒好靚呀! 好有x'mas feel呀~ 我諗應該都係x'mas box set喇~
唔知幾$$呢?  幾$$唔緊要既, 心意好重要呀!



返家就立即開唻試下喇!
佢分別有3種味!
first, rose..............好香wor, 而且仲係好滑好水, 好易推開架tim~
應該會放手袋喇



second, cherie ! (自己?) 呢個味道有d奇怪(冇食過喇)
唔識得去形容, 我覺得佢唔係唔香, 只係比較特別~ 但個人唔係咁鐘意



最後 一支, 我睇哂成支成盒野都冇話係咩味
就咁只好靠我既嗅覺喇! (講明先, 唔係幾靈架下)
呢個既cream 狀比較硬, 唔係好水! 不過好有feel wor
咩feel? 唔....................好似搽面霜果個感覺!
而且搽左上手之後係可以last好耐架d香味! 仲好滑tim
佢話加左butter, 唔怪得喇! 個質感真係好似butter呀~ 明未呀?
未講似咩味tim............佢似茱莉花味呀! 好香呀! 正~



ps. 我出呢篇post既時候, 應該已經收到第2份禮物from 男友喇
      唔知係咩呢???


沒有留言:

張貼留言