2010年12月23日 星期四

The ONE - 六本木

又話the one 好多野既..................
其實, 佢唔係冇野食呀! 不過可能係太貴我地負擔不起之ma
係the one 行唻行去, 好多人~
本身打算食果2間, 好x多人~ 我地又餓, 真係等唔到喇~
咁就是旦搵一間喇



其實呢間入到去已經冇咩人............咁都冇野既~可能係佢地理位置有問題者
係menu見到呢個咁搞笑既特飲, 因為太貴, 所以冇叫到~


漢堡咖哩! 個咖哩好普通, 咁都冇野~
不過個漢堡好硬, 明明岩岩整起, 點解咁硬?
唔通唔係岩岩整既? 咁真係好懷疑wor


佢話自己最出名既鐡板飯! 咁我鐘意食pepper lunch架ma
當然要試下佢喇~ 點知個結果係好失望!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
下面呢個係佢menu推介的牛肉鐡板!
佢d 飯好lum, 好似bb食果d飯仔咁
牛肉佢明明specify係咩咩靚牛肉(忘記了)
不過食落係好鞋, 又冇牛味架..............唉
u know, 我覺得pepper lunch好食佢好多!仲要平過佢~
佢係sold for $78 未加一~



我朋友的三文魚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!又係咁既樣~
其實個樣就唔關事, 因為佢一唻會問你洗唔洗同你炒咪
就係你面前炒.............先會咁樣衰既


個跟餐麵c湯~ 一飲就知係用粉開的................失敗


由於佢話依家做緊promo, 甜品(指定) 可以半價~
我地就叫左剛剛係menu見到好得意既雨寒天試下


個答案係----------------早知唔試~
原來係咩味都冇架! 而且果個汁又太甜!
總之就係no good喇~~~

no again~ thx

沒有留言:

張貼留言