2010年12月29日 星期三

Boxing Day 大食會

聖誕節最好就係搞返個Party喇
attend既人重要, 食物, 禮物就係次要喇~
今年我地既主角就係
櫈櫈櫈櫈....................大閘蟹兄喇!




未人齊前當然係打下麻雀娛樂下先喇


一早講左係大食會, 野食就當然要多喇! 多到最後食唔哂........
有sushi喇
有home made salad
有pizza box pizza
有雞wing
有包包
好豐富呢?



大閘蟹兄終於都可以離開萬千既草繩出到唻喇~
來吧, 進入我肚裡吧~


因為已經係水尾喇! 佢已經唔係好肥美~
唔緊要喇! 下年再同你玩過


大戰過後..............



有我既home made jelly~
不過因為放左入冰格, 變左思樂冰.......wkakakaka 勁好笑!


好喇, 又到左抽禮物既時間喇
每人一份, 限金$50!
禮物既內容就keep secret喇!
佢地個個都真係買左d好正經既禮物
我就當然係gap野天后喇! 點可能係正經呀(不過我唔話你知係咩)


我想買比老婆既, 又真係比佢抽到wor, 開心死~yoho!




之後就玩一轉card game~



就開始飲呢支野喇.........當然唔係就咁飲喇!
有溝野既~ 最後都飲唔哂~



仲有人免費提供紅酒一支! 清哂...........


果日玩左12個小時呀~ 18點玩到6點..........kaka
真係好累呀! 不過超開心~
下次再唻過, 下年搞 pj christmas party~ YEAH


沒有留言:

張貼留言