2010年12月13日 星期一

中環 -- 札幌元祖北海道

果日lunch 正知道要去中環食飯
問問同事中環有咩好野食? 就被推介一間拉麵
香港要食到一間叫正宗既日本拉麵真係好難
所以已經唔會係要求佢係正宗
只希望佢係好食!

同事講完即睇openrice, 又好wor
其實地址好簡單! 就係ifc 出面交易廣場triple O 隔離

起初一去到, 小俊立即話你又話札幌唔好食既~”
係呀~ 札幌係唔好食架, 不過呢間係元祖wor….
而且又見幾多人排隊架wor…去試下喇



店入面都幾大, 而且佢多人做野~ d人手腳又快~
如果要排隊都唔會好耐
我經過既時候聽到幾台都係日本人
應該都算係正宗瓜


店入面既wall 上面有好多日本球隊既簽名波衫



我的豬骨湯拉麵~ 好正! 雖然佢只有湯沒有骨
不過淡湯真係好濃, 好有骨味, 而且仲叮點味精味都沒有! 讚~
入面有2大片叉燒, 好味栗米 , 都係$65 ja 抵呀~




男朋友既叉燒拉麵, 極上醬油湯底
佢個湯唔算濃, 適合唔鐘意太濃既朋友
不過得4片叉燒已經要$120, 好似有D唔抵~



另外叫了2串串燒~ 一雞wing,


一雞軟骨! 我覺得好good wor, 因為唔係我平時食開既味道
有d 我唔知係咩既味道, 不過就好好味既...kaka



2串燒就貴左少少lor, 要成$20 一串! 不過食開野+咪就唔覺架喇...


正呀! 下次再唻~


沒有留言:

張貼留言