2010年12月29日 星期三

平安夜

今年平安夜! 公司放早!
所以我可以早d返屋企扮下靚靚先同俊仔出街
因為book左台, 未夠鐘食飯
所以就周圍行下!


世貿中心幾靚wor, 好有聖誕氣氛呀~白雪雪咁樣
其實真係好想過一次白色聖誕呀! 最好就係北海道
到底呢個理想, 幾時會實現呢?



係starbuck 坐下, 影下無聊相~
love u ~ my santa



到達酒店 park lane hotel!
我地好遲先book 位架! 原本俊仔打算book 半島架
不過真係有$$都冇得食~ 一早就冇哂位喇




因為park lane 識人, book到既機會大d
咁咪唻呢間lor~
其實都幾好呀! 好有feel架~ 雖然境就唔係最好
不過可以同最愛既人分享最好既美食同最好既節日
已經係最高既享受喇.......................


(留意到我手上的panda ring 嗎?
是台灣買的hand made product, 都話我鐘意hand made架喇)


年年去酒店, 佢都總係會送呢d咁既野
我地年年都唔會拎走
因為我地覺得好樣衰........................kaka



呢到係食法國餐既, 有5個courses

先唻炸雞肉卷! 外脆內軟~
卷皮唔係好普通果d, 有少少咸, 我唔識去形容佢係咩味
只知道佢同入面d雞勁夾~


呢個脆脆個樣係咪好好笑呢? kaka
上面有d魚子and 海贍...................
我食左第一啖, 都未知入面係咩wor~ ahha
(我其實唔知道個menu and 有d咩食架, 好神秘
之後俊仔話我知, 原來係oyster! o~ 咁正? 知我鐘意食呢?
(當然唔係喇,人地set好哂架喇, 白痴)



so 皮 牛尾湯~ 真係好正呀個湯~ 好濃, 但唔會咸wor
咁者係話佢係真濃縮, 不過得一半
俊仔好想要多個.................kaka



main course, steak~
都話識人架喇, 送左支紅酒用唻配steak, 好正!
但可能因為佢出野太慢, 我食到咁上下都已經夠夠地
都唔食得幾多! 不過我地叫5成熟既steak, 佢真係5成
仲好似rawraw地! 好juicy呀



為左配合呢個聖誕氣氛, 我地揀左呢個christmas pudding 做dessert
不過係我唔識欣賞,
好重朱古力味, 加上rum and 提子! 加咪變得好苦
我估朱古力係70%, 因為真係好苦~
本身我又唔食古古力既, 所以更加唔想欣賞



食到咁上下, 有santa clause唻到喇~
不過佢唔係好夠肥~ 但係好q既都




佢仲送左份禮物比我呀 (係一隻都幾樣衰既公仔)


2010 christmas eve is gone!
好開心好滿足!

boxing day 大食會唻喇喂~


沒有留言:

張貼留言