2010年12月23日 星期四

怡東酒店 lunch buffet

公司的冬至, x'mas 決定係怡東食buffet
本身係打算係世紀酒店既生豪buffet架~
點知我地太遲book喇! 好多都full哂喇
算喇! 怡東都ok既....................



怡東係望海既~ 不過海境不美................anyway~ 都唔係睇境架喇~



我唔係第一次食呢間, so冇咩suprice架喇!
佢冷盤係比較多既~ 有sushi, 不過唔係好多款
夠食就得喇! 佢唔多款, 不過每次refill都唔一樣架
刺身既新鮮程度有改善空間



凍海鮮都ok wor, 起碼佢d 蝦係好食既! 又大隻~


我仲食左salad, (有我最鐘意既松子呀) 正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢唔知係咪因為聖誕呢? 有turkey食wor~ 我好似係第一次食
我覺得冇咩特別lor! 好似雞肉


dessert 方面其實好多架! 不過我地手腳慢! 而且唔食得咁多
(我當然唔係只係食咁少喇) 果2個mararon 抵左喇~
個mini apple 唔好食既.................

佢仲有依家好hit既foren yourget食架~ 不過我冇食呀!
再食就飽哂, 而且呢期成日係街食喇~


其實lunch buffet唻講都幾ok架喇~
我上次係食佢既dinner, 好似要$3xx, 依家lunch $2xx, 仲有8折
d野食同dinner一樣, 咁其實都抵左架wor


多謝老細! merry christmas~~~~~~~~


1 則留言:

  1. Pinku @ Happy House (細細妹)2010年12月27日 凌晨2:24

    我公司今年都是在怡東酒店食christmas buffet~ 不過是dinner~
    我有食佢個yogurt ice-cream呀, 好味!
    [版主回覆12/28/2010 09:48:00]LUNCH係咪同DINNER 差唔多野食呀?

    回覆刪除