2010年12月9日 星期四

旺角 -- Applegreen


果日約左個大學professor 食飯
想坐耐d 舒服d
有同學就book左係旺角新世紀既applegreen
其實我身為旺角人咁耐, 都唔知有呢間野,....
佢仲有銅鑼灣同尖沙咀分店!



其實地方都算大! 不過都幾多人架
我地星期4 晚去, 想book 7點半, 8點都book唔到
最後book到8點半!
但見出面唔係太多人等位!




佢menu得一張, 不過夠喇! 貴精不貴多呀ma
main course 唔係多, 不過佢主賣反而係salad
佢係食美國菜既.........



先唻2個餐前小食! 一個薯皮 一個caeser salad
薯皮入面係有d煙肉碎, 上面有tomato碎, 正 片夠脆
令你想一食再食~ so 我地encore了~ (因為我地多人, 先share半個, 真係唔夠架)
caeser salad果然係皇牌, 超正 (可能包括了個人喜好)
生菜好清爽甜, 有淡淡芝士味, 有少少salt..........依家流口水中




明太子paster




蛤蒜paster -- 覺得蛤唔係好夠熟




cream paster + 蛋煙肉($14) -- 因為人數問題, 我冇食到


main, 炭燒肉眼...($238) -- 呢個好食wor, 不過因為我地多人,
                                            每人食少少, 不過ok wor, 如果食得多就可以會膩
                                            炭味好香, 而且最讚既係我叫7成, 真係出到7成


仲叫左一個main 叫墨西哥軟pizza, 我都冇食! 而且冇相搵到sorry
不過聽佢地講係ok既! 只係ok 者..........hahaha

我地食左2個mian, 3個前菜, 1個salad, 3個paster
total $1050........都可以wor~
應該會有下次架


 


沒有留言:

張貼留言