2010年11月15日 星期一

死蠢鬥一番3D (Jackass 3D)


以尊尼納斯維爾(Johnny Knoxville)為首的狂人,在電影中繼續施展渾身解數,喪玩各種驚險刺激的大膽特技動作,猛烈程度比前兩集有過之而無不及;務求令觀眾笑到牙鉸抽筋,面容扭曲!



原來JACKASS 已經唔係第一集!
冇睇過之前果2集! 但係睇完今次呢集真係唔會想再睇


Yahoo! 電影


佢係好Typical既美國笑話!
者係美國好興果d "笑笑小電影"呢?


Yahoo! 電影


話明係笑笑小電影, 佢就係冇故事性架喇!
佢係由好多好多唔同既整古人part所組成既!


其實我本人個人就幾鐘意睇整古人既節目既
不過唔知點解呢一部戲入面, 我唔係partpart都鐘意~


Yahoo! 電影


因為佢地除左玩整古之外..
仲有就係玩勇氣...點解? 因為有好多野, 少d勇氣都唔可以做得到
比dd hints 你, 者係如果比100萬, 叫你飲人地做完運動果d汗, 你制唔制?
你打死我都唔制....我見到佢飲我都想嘔.....
佢地當然係冇咁多$$喇, 我真係唔知佢係抱咩心態...
可能係想拍好部咁既戲! 想搵多d 收視喇!


Yahoo! 電影


部戲主要係玩屎尿屁仲有啫!
佢3級既原因係係呢到, 我估一唻佢唔想D細路學
2唻真係太噁心,
我睇完真係完全冇咩胃口食飯..........仲有D反胃!

講真, 笑點係有既, 不過噁心既多!
有心笑既, 都係睇其他喇!
想睇屎尿屁啫既就睇喇下!


 


沒有留言:

張貼留言