2010年11月22日 星期一

天凶之城


 




科學家史提芬霍金曾警告:「不要嘗試接觸外星人…否則人類可能會慘遭屠殺﹗」但國家似乎沒有理會這位天才的忠告,更多次向外太空發放強勁訊號,試圖得到外星生物的注意,終於…

一個熱鬧的洛杉磯夜晚,人們如常在狂歡後昏昏睡去。午夜時份,窗外傳來一道道強光,眾人驚醒之後,有人走出街外追逐強光,猶如燈蛾撲火。接著大堆被強光射中的人,都被吸上天空,永沒回頭﹗而這些強光就是由大群不明飛行物體所發出﹗重重外星死光不斷轟下,人類果然一如霍金所料,瞬間陷入滅種危機﹗



呢部戲睇完我O了咀! haha, 點解?
第一, 佢冇好勁既cast, 唔緊要, 可能睇劇情呢....
所有主角冇一粒係勁野. 雖然都幾靚仔


第二, 佢好似有劇情, 但其實又可能係冇
佢story 係好明顯由第一身既角度去拍, 者係你係主角
你同個主角一樣, 咩都唔知!
唔知點解d外星人要打落唻,
唔知點解d外星人要搶d人走
佢既劇情就係外星人搶走d地球人, 而冇劇情既係唔知點解要咁做




你可以話佢係一個selling pt, 但我唔認同
係片入面, 最後d人都係死哂既........咁走咩者
咁者係話你知, 走都冇用架喇!

基本上d外星人係好勁既, 但係個男主角仲勁
因為佢可以赤手打死一隻....你話幾無虞....我地睇到笑左

我覺得佢入面有好多情節都好唔合理架!
除左上面果個之外,
外星人是不死的, 就算你插佢個心都唔死?
男女主角各有吸過外星人光, 點解唔會變身架呢?



片最後, 係男主角做了外星人
(點解你就自己睇喇, 唔睇你就睇最後喇)
佢仲知道自己係地球人, 仲識保護女主角
之後就STOP左
咁係咪者係預言下一集呢?
不過我唔想睇


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


男主角做了外星人?
因為外星人要搶D人既腦唻不斷增加外星人.....(但點解呢???佢冇講)


沒有留言:

張貼留言