2010年11月14日 星期日

Best Friend Reward


Even when you are busy, you still find time to be my frined,
you always listen to me and inspire me. You are sincere and caring
You are a friend that I never want to be without,
You're worth your weight in GOLD!


好朋友送我的畢業禮物
至友獎牌一個
如果看完那一篇文字, 真的有點兒當之有愧
我不是一個好的朋友
雖然我真的是Even when i am busy, i still find time to be your frined
我知道自己是一個先男後女的人
我傷心的時候, 我沒有第一個想起你
我開心的時候, 我沒有第一個跟你分享
我想購物的時候當然第一個想起打給你

I am not really worth my weight in GOLD, but Silver

祝我們友誼永固, 好友難求, 知己更難求, 我愛你!


沒有留言:

張貼留言