2010年11月7日 星期日

永樂園熱狗

果日約左gals 係環球等, 打算去4season high 個tea~
pre 闊太生活~

但個朋友話見有d餓, 所以就提議先去食個9



就帶左我地唻"永樂園"喇, 佢話係中環好出名!
我未食過, 試下先~




有名你睇, 佢叫熱9王, 你點可以唔食佢果d熱9呢?
單腸 -- $9 , 雙腸 -- 11
其實我起初都唔覺得貴 (雖然宜家仲係$5 )
但平時都要喇, 咁就比$$喇,
我呢d咁大食, 當然係要雙腸喇!!!!!!!!!!!!


其實店舖好細, 唔緊要, 佢主要做外賣生意!
我地比完$就出去門口排隊拎99喇~

佢d包真係好賣..........所以就好新鮮喇~
而且佢係用野hong住d包, 咁就保証唔會凍到d包包喇!






即刻開唻睇下先..................




我覺得包好味, 因為外脆內軟~
不過就略覺得腸太細....雖然唔係普通既腸


不過就係因為咁先覺得唔夠喉呀


1 則留言:

  1. 小學時响小食部用$6蚊買到既熱狗 , 又係哩d醬吖...yeah

    回覆刪除