2010年11月10日 星期三

五月花港台日料理 -- 差差差


旺角西洋菜街1號兆萬中心15樓


朋友生日, 佢話想食日本野....咁好喇去食放題喇!
點知就一肚氣~ 我朋友都知多人架喇!
我地一早打去訂左位......

好, 去到, 佢話訂左都要等
我明白! 咁咪等lor~等下又等下.....
之前都有訂台果d入哂去lor, 我諗又到我地喇!
點知忽然有8個人上左唻係walk in 架~ 一定係!
佢咁岩有一張8人台, 就比佢地入左去wor
你係咪應該比左2張4人台先呢? 人地等左幾耐呢?
好, 都算!
我地見就到我地都唔鬧爆佢
點知.............我地等下, 佢叫下, 都未叫我地wor
比哂d walk in 既4人入去? 咩呀3個人就唔肚餓架咩?

我忍唔住走去鬧爆佢..........
"我地訂位唻做咩架? 人地walk in可以入先既? 下?
waiter: 我知, 人地等左好耐架喇
"我地等左唔耐咩? 我係咪等左你5分鐘就鬧你呀?"
之後佢走左去.........
真係激c人.............

咁好快就到我地喇!


野食又唔係多
刺身係唯一一樣我覺得ok既野!






桂花糕冇味


個青萍果綠茶我飲左一啖已經話"我覺得我再飲落去會死lor"
唔知係甜死定係中色素死呢?


tampura 叫勉強ok, 又係冇味!


炸物, 一定都唔新鮮


雪糕law 米滋, 係一份我食得哂既野!


你比d咁既野食我, 又比d咁既服務我, 仲要我比$158........真係想打wok你!


服務: 差
食物: 差
價$:   差


沒有留言:

張貼留言