2010年11月23日 星期二

容祖兒no.6 演唱會

噚晚睇左個好精彩既演唱會
我每一次都係最後一分鐘先搵人買
每一次都咁好彩可以搵到d好飛!
噚日個位--------------勁靚!
仲要加上爸爸新買既相機, 我影左幾多靚相





一連串既快歌令我地都個個high 爆,
坐480既好處就係可以企起身, highhighhig!.........叫爆佢!



好鐘意呢幕, 仲stepup3d 一樣, 不過真人睇一樣好歡喜



祖兒努力學guitar 就係為左今日
佢話佢做咩都3分鐘熱度........我好明白!
因為我知佢係一個雙子座, 雙子又點會唔明雙子呢


到最後encore位, 用一首慢版愈唱愈強唻作結
佢講左好多感動既說話
可能我唔係fans喇, 冇咩感覺kakaka



anyway! GOOD SHOW JOEY Y.

為大家送上每場concert之一首歌
今場是--分身術!


沒有留言:

張貼留言